środa, 31 sierpnia 2011

010. Nowy Wpis Od Demi

 
Przed chwilą Demi dodała nowy wpis na blogu seventeen.com pt: „Mam najlepszych fanów na świecie”. O to tłumaczenie
Powiem to wcześniej niż zwykle – MAM NAJLEPSZYCH FANÓW NA ŚWIECIE. Nie jest to żaden sekret, że ostatni rok był dla mnie ciężki. Ale wiele słów wsparcia i zachęt, które otrzymałam od Was sprawiły, że udało mi się przebrnąć przez te dni. Jeśli kiedyś sięgnęłam dna, historie oraz zrozumienie od moich fanów sprawiły że nie czułam się samotna. I za to jestem Wam wdzięczna.
To niesamowite jak poprzez walkę można znaleźć siłę. Byłam bardzo poruszona i zainspirowana osobistymi opowieściami, z którymi się ze mną dzieliliście.. Tak wielu z Was pokonało depresje, nałogi i inne trudności w życiu i to jest niesamowite! Czuję się jakbyśmy wszyscy byli silni niż możemy sobie zdawać sprawę. Każda z waszych opowieści podnosi mnie na duchu i przypomina mi, że tkwimy w tym wszyscy razem.
Każdy z was jest wyjątkowy i bardzo was wszystkich kocham.

Chciałabym wam podziękować za wszystkie urodzinowe życzenia. Sprawiliście że czuję się jeszcze bardziej szczęśliwa.
I jeszcze jedna wiadomość. Jeśli nie słyszeliście jeszcze tego. Mam dwa niesamowite koncerty – 17 września w Hammerstein Ballroom w Nowym Yorku oraz 23 września w L.A. Nie mogę się doczekać aż podzielę się z wami moją nową muzyką i zobaczę wasze uśmiechnięte twarze.
Stay Strong – Demi Lovato

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz