piątek, 2 września 2011

022. Romeo Miller oswiadcza sie Demi?

 
(źródło: DDLovato.pl)
Nie musisz szukać swojego Romea, Demi. Jest bliżej niż myślisz.
Raper, aktor i uczestnik Tańca z Gwiazdami – Romeo Miller, rozmawiał z kamerzystą RumorFix, i zdradził, że już teraz oferuje Demi coś więcej niż przyjaźń. Oto najważniejsze fragmenty jego wypowiedzi:
Następnym razem gdy spotkasz Demi, powiedz jej że Romeo powiedział: Cześć. Demi Lovato jeśli widzisz to nagranie to już teraz mogę Ci się oświadczyć. Nie mam pierścionka, ale to nie szkodzi. Widzisz, kiedy słyszę piosenkę Beyonce – Put The Ring On It (Dajcie mi pierścionek), myślę o Tobie. Więc, Demi, jeśli jesteś gotowa, będziemy mieli najbardziej szalone ze wszystkich małżeństw i to wszystko co mam do powiedzenia. Będzie to małżeństwo z 50 mln dolarów. Jeśli znalazłem właściwą dziewczynę, to chyba warto, prawda?
Romeo zapytany, dlaczego uważa, że Demi jest właściwą dziewczyną odpowiedział:
Spotkałem się z Demi Lovato prawdopodobnie, trzy lata temu, zanim była, kim jest. Ona ma piękny uśmiech.
Oczywiście wiadomo, że to co mówił Romeo było przepełnione żartem. Filmik z pełną wypowiedzią rapera możecie obejrzeć poniżej:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz