sobota, 3 września 2011

031. Demi o Skyscraper

 
(Źródło: Demi-Lovato.pl)
Po raz kolejny MTV opublikowało filmik, w którym Dems wypowiada się na temat Skyscraper. I po raz kolejny nie jest on dostępny dla naszego regionu!
Kiedy piosenka wyszła, pojawiła się na pierwszym miejscu na iTunes i to było naprawdę zaskakujące dla mnie. W życiu bym się tego nie spodziewała. To był dla mnie wielki szok i jestem za to naprawdę wdzięczna. Byłam dość szczera. Moja cała podróż ..opowiadałam swoją historię w nadziei, że kogoś ona zainspiruje. Więc kiedy postanowiłam dać mój singiel, który mówił o moich przeżyciach i pozostawaniu silnym jak drapacz chmur, mam nadzieję, że to zainspirowało ludzi. Myślę, że to była większa możliwość dla mnie, aby pokazać piosenkę, która zainspirowałaby ludzi, bardziej niż kolejny kawałek do radio. Piosenka, jaką ja i Missy zrobiłyśmy razem, Timbaland też jest na niej i to jest fajne! Jest o tym, aby nie spać całą noc i zaśpiewania o tym do chłopaka, którego lubisz, to jest taki flirt i zabawa. Nie jest o tym aby dorastać, ale aby dorosnąć wystarczająco.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz