środa, 7 września 2011

045. Trasa Koncertowa!

Kiedy fani dowiedzieli się, że Demi zagra dwa koncerty pod koniec września to od razu zaczęli kupować bilety. Występy odbędą się w Hammerstein Ballroom w Nowym Jorku, 17 września i w Club Nokia w Los Angeles 23 września.
Tu znajdziecie wypowiedzi Dems o trasie i kilka słów na temat albumu Unbroken.
„To zdecydowanie jest zapowiedź [chodzi tu o dwa zbliżające się koncerty]. Chcę podziękować moim fanom i pokazać jak bardzo jestem im wdzięczna za wspieranie mnie i ‘Skyscraper’. W tym momencie „Skyscraper” spisuje się tak dobrze i to z ich powodu, a ja chcę im pokazać jak jestem za to wdzięczna”
„Mam nadzieję, że gdy będę koncertować to wyjdzie Unbroken. Będę bardzo zdenerwowana wracając na scenę po raz pierwszy od tamtego czasu, ale będę też bardzo podekscytowana.
Czy to znaczy, że panna Lovato planuje dużo większą trasę koncertową? Zobaczcie inną wypowiedź, którą powiedziała gdy pytano ją o dwa koncerty we wrześniu.
„To może być zapowiedź trasy koncertowej. Nie wiem”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz