poniedziałek, 26 września 2011

061. Demi się zaręczyła!

 
20 sierpnia Demi dla żartu zaręczyła się z fanem. Przypomnijmy, że są to już jej drugie zaręczyny :). W czasie trasy z Jonas Brothers, Demi również zaręczyła się z czekającym na nią fanem.
Z twittera @dannyisherebaby:
20 września w Nowym Jorku przed studiem MTV, oświadczyłem się pięknej Demi Lovato i zgadnijcie, co.. Powiedziała „TAK!”. Demi wyszła z auta w kierunku jej Lovatics, podpisała kilka rzeczy… Wtedy podszedłem do niej i powiedziałem ‘Roses are red. Violets are blue. Demi while I wait here can I marry You?’ [Róże są czerwone. Fiołki są niebieskie. Demi, kiedy tu czekam, mogę się z Tobą ożenić?]. Demi odpowiedziała: „TAK! Pobierzmy się! O mój Boże! *przytula mnie* Awww Ludzie, jestem zaręczona!” To był najlepszy dzień w moim życiu. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz