sobota, 1 października 2011

073. Demi mówi o swoich najlepszych przyjaciółkach !

 
Demi codziennie daje wpisy na twitta , a my ją śledzimy jeśli nie wiecie nasza strona też ma twittera.Ostatnio dodała wpis o Unbroken oraz o ... prawdziwych przyjaciołach.Jak się okazuje najlepszymi kumpelami dla Demi teraz są .. Kim Kardashian i Selena Gomez.Oto wpisy Demetrii :
Ten album jest trochę inny. Długo nad nim pracowałam i przebyłam taką podróż w ubiegłym roku, że czuję się niesamowicie mogąc publikować muzykę nad którą bardzo ciężko pracowałam i teraz czuję się już o wiele lepiej.
oraz drugi wpis :
Czuję, że jest kilka osób którzy są moimi przyjaciółmi i rozmawiam z nimi na Twitterze, ale ludzie bardzo mi bliscy to Ci, którzy byli przy mnie kiedy poszłam na leczenie.Tymi, które dzwoniły do mnie wtedy były Kim Kardashian i Selena Gomez.Te dziewczyny były zawsze dla mnie, ciagle są.
Teraz to już potwierdzone DELENA Come Back !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz